בלוג

קמין עץ VS קמין גז – מצא את ההבדלים

עלויות הסקה

בכל הנוגע לעלויות ההסקה ולמחיר הסופי שתיאלצו לשלם בסוף כל חודש, יש שוני מהותי בין קמין גז לבין קמין עץ. קמיני הגז נוטים להיות חסכוניים במקצת משום שהם אינם מצריכים כל שינוע ואחסנה של חומר גלם יקר כדוגמת העץ. יחד עם זאת, כדאי לזכור שאנו מדברים על החורף הישראלי הקצר – מה שאומר שלמרות העדיפות של הגז, כדאי לכם לשקול גם קמין עץ.

אספקט האקולוגי

בבחינה של כל הקמינים הנפוצים, קמין הגז נחשב לפתרון האקולוגי ביותר שיש. העובדה שמדובר על חומר גלם טבעי אשר מופק מתחתית האדמה, גורמת לו ליתרון על פני כל סוגי הקמינים.  גם קמין עץ מתבסס על שריפה של חומרים בלתי מזהמים ולכן הוא טוב יותר מקמין הנפט או הסולר.

מהירות חימום החדר

קמינים מסוגים שונים מחממים במהירות שונה זה מזה. קמין הגז נחשב למהיר ביותר ולכן הוא מתאים לחללים גדולים אשר צריך לחמם אותם במהירות, אולם גם לקמין העץ יש יתרונות משלו. למרות שהוא לא מצליח לחמם באופן מהיר כמו קמין הגז, הוא מייצר אווירה ייחודית בכל חדר ושומר על דרגת לחות גבוהה.

שליטה בעוצמת החום

גם בקמין הגז וגם בקמין העץ תוכלו לשלוט באופן יעיל בעוצמת החום ולהגיע לטמפרטורה המועדפת עליכם באופן קל ופשוט. בקמין העץ הפעולה היא ידנית למדי ובחלק מהקמינים שפועלים על גז ניתן להשיג שליטה מרחוק ( באמצעות שלט או אפליקציה). בשני המקרים תוכלו לקבוע בקלות את מידת החום האהובה עליכם.

עיצוב

בכל הנוגע לעיצוב, העניין הוא העדפה אישית. בשוק ישנם מגוון של קמינים שונים אשר מאפשרים לכם להתקין אותם בכל חלל וליהנות מתוספת דקורטיבית בעלות משתלמת. קמיני הגז מתבססים על זכוכית ייחודית ולכן מועדפים על מי שמחפש מראה אלגנטי. קמיני העץ מתבססים על חומר המתכת וניתנים לתלייה, כך שהם מועדפים על ידי כל מי שמחפש את המראה הקלאסי.

שורה תחתונה, קמין הגז הוא חסכוני יותר אך קמיני העץ מאפשרים לכם ליהנות ממראה עוצמתי ושיקי במיוחד.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר