בלוג

קמין עץ יכול להוסיף המון יופי וחום לבית, אבל איך לבחור קמין איכותי?

קמין איכותי

אתם מוזמנים לדמיין שאתם בצימר ביישוב חד נס…
בניגוד למה שאנשים בדרך כלל מדמיינים, ישנם קמינים מסוגים באמת מגוונים. כשאנחנו אומרים קמין עץ איכותי, אנשים בדרך כלל מדמיינים את הדוגמה הקלאסית והמוכרת של קמיני עצים. יחד עם זאת, ישנם עיצובים מרהיבים בהחלט של קמינים, כולל קמין שמשתלב באופן מושלם בתוך עיצוב הבית. ידעתם שאפשר להתקין קמין ארוך לאורך רוב הקיר? מדהים!

יש קיר לבנים בבית? קמין עצים משלים את התחושה!

אם אתם מחפשים אחר קמינים איכותיים לבית או לעסק, אנחנו כאן כדי להמליץ על מתכון כפרי מושלם. יש קיר לבנים בבית או בבי העסק? אתם מוזמנים להתקין קמין שלא יבייש את האגדות הכי רומנטיות בהיסטוריה. אם מדברים על פינוק מושלם באווירת פרובנס, מדברים על פתרונות חימום שניתן להדליק בעזרת מתג פשוט, פתרונות חימום המבוססים על שריפת עץ ידנית ועוד.
שימו לב, אם החלטתם ללכת על קמין עצים סטנדרטי, חשוב תמיד לוודא כי אינכם מכניסים עצים רבים לתוך הקמין. מדוע? בניגוד לקמינים מתקדמים, בקמינים הקלאסיים אפשר בקלות להגיע מצב בו יותר מדי עץ נדחס פנימה לקמין. מה יקרה? האש עלולה בקלות להתפרץ החוצה ולגרום לשריפות ולנזקים, חלילה. על כן, בכל מקרה שבו יש לכם קמין בבית, כדאי להחזיק ציוד כיבוי אש בסיסי בקרבת מקום.

באילו צבעים ודגמים מדובר?

ישנם פתרונות חימום בצבעים שונים, כמו למשל קמינים איכותיים בצבע לבן, צבע שחור וגם אפור. יחד עם זאת, בדרך כלל יהיה אפשרי לברר לגבי הבחירה של צבעים אחרים ומגוונים יותר. למשל, דגם SAPHIR ודגם TOPAZE מגיעים בצבעים של שחור ולבן.
אם אתם מחפשים אחר העיצוב המושלם בבית, מומלץ מאוד לברר לגבי דגם הנקרא EVA 992 – קמין עצים איכותי ביותר ומעוצב. LEA 998 הוא קמין שנצמד לקיר, תוך שהוא עומד על רגל אחת. מדהים ואיכותי בהחלט!

פתרונות חימום עשויי יציקה

כשהסטנדרט מאוד גבוה, החורף יהיה הכי נעים. אתם מוזמנים לפנק את עצמכם כמו שרואים בסרטים, אל מול פתרונות חימום אידיאליים ומעוצבים.
אם עדיין לא הרגשתם איך זה לחיות בסרט, בתקציבים ידידותיים תוכלו לעשות זאת עוד השבוע. אגב, מומלץ מאוד לרכוש קמינים גם בקיץ ובאביב, כי ככה תוכלו להנות ממחירים מאוד אטרקטיביים. מוכנים להתכרבלות האידיאלית?

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר