בלוג

קמין ללא ארובה

קמין ללא ארובה - אורטל קמינים

מהו קמין ללא ארובה?

קמין זו אחת משיטות החימום המסורתיות ביותר שישנן, כאשר עם השנים, תחום זה התפתח ולצד קמין העצים המפורסם החלו לצוץ גם קמיני גז וקמינים חשמליים שאינם דורשים עצים או עבודה קשה, אלא רק לחיצת כפתור אחת כדי ליהנות מישיבה ליד האש בערב חורפי.
קמין גז ללא ארובה הפך להיות הדבר החם הבא, כאשר אנשים החלו להבין שהוא מציע אינספור יתרונות, היתרון המרכזי בא לידי ביטוי באפשרות להתקין אותו גם בדירות ובחללים שבהם לא ניתן להוציא ארובה ישירה.
למעשה קמין ללא ארובה מבוסס על טכנולוגיה חכמה של מפוח אוויר לחימום מהיר, אותו ניתן להתקין ללא כל ארובה נראית לעין וליהנות מפיזור החום בכל הבית.

מהם היתרונות של קמין ללא ארובה

אם חשבתם להתחדש בקמין אתנול ללא ארובה, כדאי שתכירו את היתרונות שהוא מציע לכם:
• טכנולוגיה חכמה ומתקדמת של מפוח אוויר לחימום מהיר.
• מגוון עצוב של דגמים, גדלים ועיצובים.
• התאמה לחללים שלא מאפשרים הוצאה של ארובה, גדולים כקטנים.
• פיזור החום בכל הבית.
• מינימום זיהום אוויר.
• שיטת הפעלה פשוטה ונוחה במינימום התעסקות.
• ישנם דגמים שניתן לשלב בכוך בקיר וליהנות מאלמנט אדריכלי מעוצב ומרשים.

ומהם החסרונות של קמין זה?

לאלו מכם אשר מכורים לריגוש של קמין העץ, ההתעסקות או הריח באוויר קמין זה פחות יתאים. בנוסף, לרוב כאשר קונים קמין ללא ארובה מחיר היחידה יכול להיות יקר יותר לעומת קמין עץ ויש לקחת זאת בחשבון.
סוגי קמינים ללא ארובה
אצלנו באורטל תוכלו למצוא קמינים מכל סוג שישלימו לכם כל עיצוב, ביניהם קמין גז עם או בלי ארובה.
אם ההעדפה שלכם היא קמין גז בלי ארובה, עומדות לרשותכם המון אפשרויות בחירה לבית ולחצר ביניהן קמין גז ללא ארובה אמגזית, קמין אתנול ללא ארובה, קמין גז בנוי, קמין חלון, קמיןROOM DIVIDER, קמין תלת צדדי, קמין גז פינתי ועוד.

לפרטים נוספים אודות קמין גז ללא ארובה מחירים סוגים ולהתאמה מדויקת של סוג הקמין לחלל שלכם, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וליהנות משפע של אפשרויות!

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר