בלוג

קמין זכוכית – פתרון החימום המושלם לימי החורף הקרים

קמין זכוכית - אורטל קמינים

איך לבחור קמין זכוכית?

ברוב הקמינים המודרניים משולבת דלת זכוכית – זכוכית צריכה מספר תכונות ייחודיות כדי שתהיה מתאימה עבור קמין. אחת התכונות הכי חשובות שצריכות להיות בזכוכית היא עמידות של עד 750 מעלות. בנוסף, זכוכית הקמין חייבת להיות מחוסמת, וחזקה מאוד ובמקביל גמישה מספיק כדי להיות עמידה בפני שינויי הטמפרטורה החדים של הקמין, ושלא יוצרו בה סדקים.
מומלץ להשתמש זכוכית איכותית, של חברה מוכרת עם המלצות. כמו כן, חשוב שלמוצר תהיה אחריות – קיימות חברות רבות שמספקות קמינים, וחשוב לבחור חברה שמספקת איכות ורמת שירות גבוהה. כמו כן, רוב הקמינים שמשולבים עם זכוכית הם יחסית קומפקטיים – קמין קטן גם מחמם מאוד, וגם ידידותי לסביבה כי הוא לוקח פחות אנרגיה.

קמין זכוכית – יתרונות

קמי עם דלת זכוכית

כאמור, דלתות הזכוכית מסייעות לחומרי הבערה להישרף טוב יותר. ובנוסף קמין המשולב בדלתות זכוכית מקנה מראה יוקרתי ואסתטי בחלל – כלומר, הקמין לא רק משמש כאמצעי חימום, הוא גם יוסיף לכם המון יופי ואור. כמו כן, עם דלתות זכוכית, יעילות האנרגיה משתפרת מאוד, על אח מסורתי ללא דלתות יותר קשה לשלוט, ולעיתים הוא מתקשרה לספק את כמות החום הרצויה.

בנוסף, דלתות אח מזכוכית מפחיתות את הסיכונים הכרוכים בשריפת בולי עץ באח פתוח. הם חזקים יותר ממסכי רשת ופועלים כמחסום הגנה למניעת ניצוצות ושריפת גחלים מבריחת האח, והתפרצות של שריפות.

 

לסיום, לקמין זכוכית יש מספר רב של יתרונות פרקטיים בחלל, ואם זה לא מספיק הוא גם יוסיף לכם פן עיצובי נוסף, ויהפוך את הבית שלכם לבלתי נשכח עבור האורחים והמשפחה שמגיעה להתארח אצלכם. באמצעות הקמין גם תחסכו חשמל, לא תצטרכו להתעסק בענייני תחזוקה שוטפת וגם תשמרו על החום בבית לאורך כל תקופת החורף – מומלץ מאוד.

 

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר