בלוג

סוגי מדיה שונים: להאיר את הקמין שלך

IMG_2739

החידושים המודרניים לא רק הרחיבו מאוד את אפשרויות המיקום להתקנת קמינים – הטכנולוגיה המתקדמת גם משפרת באופן ניכר את האסתטיקה ואפשרויות העיצוב של הקמין המודרני. הקמינים, שפעם נחשבו כמאפיין “מפנק” של הבית או אף כורח חיוני (כגון קמינים לבישול), נבנים כיום בתור אלמנטים עיצוביים מרהיבים שעוזרים להגדיר את החלל.

בניגוד לקמינים המסורתיים לשריפת עץ, קמיני הגז תואמים למגוון רחב של מדיה פנימית מושכת-עין, מזכוכית מלוטשת ועד “קורות” ו”גחלים” עם מראה טבעי. הבה נחקור כמה מסוגי המדיה הפופולריים ביותר המשמשים כיום בקמינים מודרניים.

אבנים וחלוקי נחל קרמיים

אבנים קרמיות, אחד מסוגי המדיה האלגנטיים ביותר עבור קמיני גז, זמינות בטווח נרחב של צורות וצבעים, ומעניקות תחושה טבעית אך מודרנית. אבנים אלה, שנבנו במיוחד לעמידות לחום, לא ייסדקו ולא יתבקעו, גם כאשר הן נחשפות ללהבות ישירות. חול אלמוגים ואבן Maifan הם רק כמה משפע האפשרויות כיום. חלוקי נחל הם אפשרות פופולרית נוספת. מדיה זו, שנועדה להיראות בדיוק כמו אבני נחל, מיוצרת כיום תוך הקפדה על עיצוב מינרלי טבעי של גרניט וסוגי אבן אחרים.

זכוכית אש

הזכוכית היא המדיה האידאלית לקמינים ולבורות אש; היא משקפת אור היטב ויוצרת צבעים וניצוצות מרהיבים. זכוכית אש זמינה בגוונים על כל פני הספקטרום, מכחול ארקטי עד שמפניה ואדום אש. הזמינות של מרקמים וגדלים שונים, בכלל זה חרוזי זכוכית חלקה ורסיסים קהים גושיים יותר, מעניקה לך שפע של אפשרויות ליצירת המראה הרצוי. לשומרי הסביבה בינינו, המעוניינים לצמצם את טביעת הרגל שלהם, מציעים יצרנים מסוימים אפשרויות של זכוכית ממוחזרת.

קורות וגחלת קרמיות

טכנולוגיית המדיה המודרנית מאפשרת לשלב את המראה המהפנט של קורות וגחלת בוערות ללא העשן, הלכלוך או הצורך בניקוי. קורות אש וגחלת בדרך כלל נבנות מחומרים קרמיים חסיני אש במגוון צורות, צבעים ומרקמים, המחקים את המראה של עץ טבעי.
עץ אלון, אורן ובוקיצה הם אפשרויות פופולריות להדמיית עץ, בייחוד עבור המעוניינים בעיצוב כפרי ממוקד-טבע. היצרנים הטובים ביותר מציעים קורות עץ קרמיות בעלות מראה ריאליסטי ביותר, עם כל הפרטים המורכבים של הדבר האמיתי. גחלת עם סימני סדיקה, התבקעות וחריכה של עץ שרוף פופולרית גם היא. אלה השוקלים עיצוב קמין בהשראת המדבר יתעניינו אולי בשילוב סטים של קורות בהערמה אנכית, בהשפעת הקמינים בבקתות המסורתיות של דרום-מערב ארצות הברית.

צמר זוהר

אחד או יותר מהחומרים הייחודיים המשמשים בקמיני גז הוא צמר זוהר, היוצר מראה זוהר ומבהיק הדומה לגחלת לוהטת כאשר הוא נמצא מתחת לאזור הלהבה. ניתן למצוא צמר זוהר במגוון צבעים, בכלל זה ירוק אדמה וגווני צהוב-חום, אפור, חום-אדום ועוד.

הקמינים של אורטל: תואמים לכל סוגי המדיה כמעט

הקמינים של אורטל משתמשים בטכנולוגיית Cool Wall ובפתרונות דופן כפולה על מנת לקרר את הקמינים כדי לאפשר מספר מרבי של אפשרויות עיצוב בסביבת פתח הקמין. את הקולקציה הנרחבת שלנו לקמינים באוורור ישיר ניתן לשלב בכל חלל כמעט, עם דגמים זמינים מסוג Front-Facing,‏ Corner,‏ Standalone,‏ Tunnel,‏ Island ו-Curve, בין השאר. אתה מוזמן לצפות בגלריית התמונות שלנו, המציגה את העיצובים השונים של הקמינים של אורטל.
המבחר העשיר של מדיה הזמין כיום מאפשר לך להשיג בדיוק את המראה שאתה רוצה. הקמינים של אורטל תואמים לכל סוגי המדיה, כל עוד תקפיד על כמה הנחיות פשוטות – עיין כאן באפשרויות המדיה הזמינות דרך אורטל ובהנחיות שלנו לשימוש נכון.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר