בלוג

מדוע הקיץ הוא בדיוק הזמן לרכוש קמין לחורף?

למה כדאי לרכוש קמין בקיץ

התקנה של קמין זהו תהליך שאורך זמן. ישנם קמינים אשר דורשים גם התקנה של מערכת אוורור כמו ארובה למשל. קמיני גז דורשים הנחה של צינורות גז ורוב הקמינים זקוקים למקום ייעודי, תכנית בנייה ואישורי בנייה כיוצא מכך. כאשר אתם מתחילים עם התהליך בקיץ, יהיה לכם מספיק זמן לבצע את ההתקנה, על כל הכרוך בה, ביעילות ולא בחיפזון. בנוסף אם מתגלות בעיות או תקלות, יש מספיק זמן כדי לבצע התאמות.

מבצעי קיץ על קמין - אורטל קמינים

עונות השנה משפיעות על ביקוש והיצע

המון פעמים עלויות של מוצרים ושירותים משתנות בהתאם לעונות השנה, ומכיוון שהקיץ זו אינה עונת הקמינים, אפשר למצוא מבצעים ומחירים יותר משתלמים כתוצאה מהביקוש הנמוך יותר. לעומת זאת בחורף, כולם נזכרים שיש צורך בפתרון חימום, כך הביקוש עולה ועמו עולים המחירים בהתאם. למעשה, גם עלויות ההתקנה עשויות להיות מושפעות מעונת השנה, לכן אם חיסכון עומד בראש סדר העדיפויות שלכם, אין זמן טוב יותר לקנות קמין מאשר הקיץ.

שעון קיץ מעניק לכם יותר זמן

הקיץ הוא הזמן האידיאלי לבצע עבודות בנייה והתקנה מכל סוג ולו רק בגלל הימים הארוכים ומזג האוויר האופטימלי. תנאי מזג אוויר קשים יכולים לסבך, ואף לא פעם לדחות, את כל תהליך ההתקנה, לעיתים ההתקנה גם עשויה להימשך זמן רב יותר בגלל אתגרי מזג אוויר. לעומת זאת בקיץ יש פחות אירועי מזג אוויר לא צפויים, מה גם שמזג האוויר מושלם לעבודות בנייה והתקנה מסוגים שונים.

אין לחץ

ישנם המון סוגים של קמינים, בשלל דגמים ועיצובים. בחירת הקמין המושלם לבית שלכם עשויה להיות מאתגרת, וכאשר עליכם להחליט מעכשיו לעכשיו, לא פעם ההחלטה תהה נמהרת ותתבצע תחת לחץ ולכן לא תיקח בחשבון את מכלול התנאים שיש לשקול כאשר בוחרים קמין. התחלה מוקדמת של התהליך כבר במהלך הקיץ תעניק לכם מספיק זמן כד לשבת, לבחון את הדגמים השונים, להבין את הצרכים שלכם ולהגיע לבחירות הנכונות והטובות ביותר עבורכם.

לסיכום, אל תחכו לחורף כדי לבחור את מערכת החימום הטובה ביותר עבורכם. הכינו הכל כבר הקיץ, כך שבבוא החורף תוכלו כבר ליהנות מקמין איכותי ומעוצב בלב הבית שלכם!

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר