בלוג

יצירת סביבה בטוחה לילדים סביב הקמין

בטיחות סביב קמין - אורטל קמינים

בטיחות סביב קמין - אורטל קמינים

התקינו קמין גז בטיחותי

קמין הגז הוא אחת מהאופציות שעומדות לרשותכם כאשר אתם רוצים ליהנות מהחמימות הנפלאה ומהישיבה ליד האש בערבים קרירים, ולמקסם את נושא הבטיחות. לעומת סוגים אחרים של קמינים, קמיני גז בטיחותיים ביותר ועליהם להיות מותקנים על ידי אדם מוסמך. כיום ניתן להשיג קמיני גז עם מערכת בטיחות שמכבה את האש ברגע שמזהה שריפה או כאשר זרימת הגז אינה תקינה, כך שתוכלו להיות יותר שקטים לגבי השימוש בהם.

התקינו גדר בטיחות סביב הקמין

דרך נוספת להפוך את סביבת הקמין לבטוחה יותר היא על ידי התקנת גדר בטיחות. למרות שיש דלת לרוב הקמינים היא לא מספיקה כדי להגן על ילדים מפני האש. התקנת שער ייעודי סביב הקמין תבטיח שילדיכם ישמרו על מרחק סביר מהחום של האח ולא יתקרבו יתר על המידה. מלבד מניעת המגע עם הלהבות, שער גם יעזור למנוע חבורות או מכות מחומרי הגלם השונים המרכיבים את הקמין או נמצאים בסביבתו כמו לבנים, מדפים, פלדה, ועוד.

הבהירו לילדיכם את הסכנות ואת כללי הבטיחות באש

ילדים אומנם יצורים סקרנים אך הם גם מאוד חכמים ויכולים להבין מה אסור ומה מותר. לכן הקפידו מגיל צעיר ללמד אותם על הסכנות הטמונות באש והבהירו להם כי אש אינה משחק. ככל שתלמדו אותם להיזהר מאש ותסבירו להם על הסיכונים הקיימים כך הם יגדלו להבין שעליהם להישמר ולהיזהר עד כמה שניתן.

אמצעי כיבוי אש לבית

וודאו שיהיו אמצעי כיבוי אש בסביבה

כמובן שלא משחקים באש, גם אם בחרתם בקמיני גז בטיחותיים עליכם להיות מצוידים עם ציוד כיבוי אש מתאים. מערכת בטיחות מובנית בתוך הקמין היא לא פחות מהכרחית בבית עם ילדים, כך ניתן יהיה לזהות מהר ולהגיב במקרים של פליטת גז ולהימנע מסיכונים מיותרים. ציוד כיבוי אש יעזור לכם להגיב כמה שיותר מהר במקרים שבהם האש תתלקח באופן בלתי צפוי ובכך תסכן אתכם ואת בני המשפחה האהובים שלכם, מה גם שהציוד יהיה שם כאשר אתם אינכם בסביבה.

הרחיקו מוצרים דליקים

דבר נוסף שאתם יכולים לעשות כדי להפוך את סביבת הקמין לבטוחה יותר הוא להרחיק ממנה עד כמה שאפשר את כל המוצרים הדליקים ואת המוצרים שרגישים לחום. בנוסף, הקפידו לפתוח את הדלת רק מהידית הייעודית.

ולבסוף – אל תשאירו את ילדיכם ללא השגחה

ובשורה התחתונה כמה זהירים שלא תהיו, כל אמצעי הבטיחות שישנם אינם תחליף להשגחה הורית. לכן, חשוב מאוד שלא להשאיר ילדים קטנים ללא מבוגר בסביבה כשהאש בקמין בוערת.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר