בלוג

הכינו עצמכם לחורף – כך תחממו משרדים ומבני ציבור

הכנת קמין לחורף

קמין למשרד או למבנה – הפתרון המושלם לחימום המושלם

על אף שהמוח האנושי הוביל אותנו להמצאות טכנולוגיות מרשימות במיוחד, בכל הקשור לחימום חלל החדר, רובינו עדיין תקועים בין התנור השורף למזגן המחניק עם שאריות לרדיאטור המייבש. כך היו פני הדברים עד שהופיעו בעולמינו תנורי הקמין, ששינו את חוקי המשחק מן הקצה אל הקצה.

ישנם מספר סוגים מרכזיים של קמין, בראשם קמין העץ המסורתי (זה שדורש שריפה ממשית של עצים לשם החימום), קמין הסולר הפועל באמצעות נפט, קמין הגז הפופולארי והקמין החשמלי. אין סוג קמין השולט באופן בלעדי בתחום המשרד ומבני הציבור, אם כי ניתן לומר שקמיני הגז והסולר פופולאריים מעט יותר, בשל החימום היעיל שלהם לאורך זמן, כמו גם העלויות הנמוכות והתחזוקה הפשוטה.

כשמדובר ברכישת קמין למשרד או למבנה, חשוב להתייעץ עם אדריכל, מעצב פנים וכמובן – איש מקצוע מתחום הקמינים. כל החלטה – גודל הקמין, מיקום, זוויות וכמובן – סוג הקמין, ישפיעו באופן ישיר על עוצמת ואיכות החימום.

כמובן שאין להתעלם מהפן העיצובי של הקמין. קיימת קולקציה רחבה של קמינים יפהפיים, המתאימים למגוון סגנונות עיצוב של משרדים ומבנים. לאור זאת, אין כל סיבה להסתפק בקמין בעל מראה שאינו מושך, גם אם עלותו נמוכה במעט מהקמין המרשים ויזואלית.

היעזרו באנשי מקצוע מנוסים לרכישת הקמין המתאים לחלל שלכם

רובם המכריע של המשרדים ומבני הציבור בישראל מתוחזק באופן קבוע על ידי חברות אחזקת מבנים. כשמדובר בחימום החללים השונים, חברות אלו הן הכתובת הישירה שלכם הן במעמד הרכישה והן באחזקה השוטפת.

מבחינת רכישה, חברה שכזאת עשויה לייעץ לכם ולכוון אתכם לקמינים המתאימים לגודל החלל שלכם ולאופי השימוש הצפוי. מנהלי ועובדי החברה אמורים להיות בקיאים בתחום ומקושרים מספיק כדי לספק לכם קמין איכותי ואמין במחיר הוגן. מבחינת אחזקה שוטפת, הקמינים המודרניים של ימינו לא זקוקים לתחזוקה רבה, אבל המעט שכן – חשוב לבצע בזמן ובאופן נכון. במקרה ה”טוב” אתם עלולים להסב נזק לקמין ולפגוע בביצועים שלו, במקרה הרע אתם עלולים לגרום לשריפה ואסון.

בקיצור, בכל הקשור לקמין למשרד ולמבנה, היעזרו תמיד בחברת האחזקה.

מאמר זה מובא לכם באדיבות המומחים של אינטר אחזקות מבנים.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר