בלוג

איך לשדרג את מראה הקמין כאשר הוא בשימוש וכאשר הוא לא?

קמין מעוצב מעצים

שדרוג יפהפה של קמין גז

לפני רכישת הקמין מתבצעת חשיבה מעמיקה של מיקומו ושל גודלו הרצוי בחדר המגורים. קיימות הרבה מאד אפשרויות של הצבת קמין קטן או גדול לרוחב או לאורך, אשר נשען על אחד הקירות כך שיפיץ חום לכל הסביבה הקרובה בסלון וגם ביתרת חדרי הבית יחושו בחום אשר נפלט מהקמין.

הקמין יכול להימצא באופן נפרד במיקומים שונים בכל גודל אפשרי, בהתאם לגודלו של המרחב, כך שתהיה פרופורציה והוא לא יתפוס מקום רב מדי או להפך ייבלע במרחב.

קמין גז יכול לשמש גם כחיץ בין שני אגפים כמו לדוגמה בין פינת האוכל לחדר המגורים וכך משדרגים את המראה של האולם הגדול ויוצרים את ההפרדה הרצויה בין שני חלקיו.

עיצובו של הקמין צריך להיות תואם את לקו העיצובי שנקבע לדירה כדי ישתלב בה באופן מושלם ויהפוך לחלק אינטגרלי ממכלול הריהוט.

נראותו של הקמין בימי הקיץ

לאור חוסר השימוש בקמינים בעונה החמה, אפשר להוסיף לו כמה פריטים כדי ליצור נראות מרשימה שלו, להניח עליו חפצי נוי בנושאים זהים, לפזר כמה אבנים ייעודיות במבחר גוונים כמו אפור ולבן אשר מתאימים לקמין זה.

אופציה נוספת היא כיסוי הקמין במפה יפה או באריג מיוחד כדי להשוות למפיץ החום נראות יפה וכך שהוא ייראה כחלק מהריהוט הכולל בבית.

תוספת יופי לקמין

סביב הקמין מותקנים אריחים צבעוניים, בקיץ כאשר הוא אינו פעיל זו ההזדמנות לחדש את הקמין ולבצע שיפוץ כמו החלפת האבנים המחפות אותו מכל צדדיו באריחים חדשים ובגוון אחר אשר תואם את ריהוט הסלון, אם הוחלף בו הריהוט לא מכבר.

עיצובו של השטח מאחורי קמין הגז

לאור פליטת החום של קמין גז אם הוא ממוקם בצמוד לקיר, רצוי ליצור קיר ייעודי כדי לא לפגום בקיר ובצבע הקיים. המגמה היא להדביק בריקים בגוון אשר מתאים לנראותו של קמין גז ולמראה הכללי של חדר מגורים.

באולם התצוגה שלנו תוכלו להתרשם מהיצע גדול של פריטים בכמה צורות וגדלים.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר