בלוג

כיצד לבחור בין קמין עץ לקמין גז (המדריך המקוצר)

קמין על הקיר בסלון

לפי סקר שערך האיגוד האמריקאי לבניה ועיצוב, נקבע כי קמין הינו אחד משלושת המאפיינים המרכזיים אותם מחפשים כאשר רוכשים בית חדש. הקמינים המודרניים וגם המסורתיים יוצרים אווירה מיוחדת והוכח כי המצאות קמין בנכס מעלה פלאים את ערכו.

קמין עץ VS קמין גז (מצא את ההבדלים)

ה”קרב” בין קמין העץ המסורתי לבין קמין הגז אינו פשוט. מצד אחד קמין הגז הינו האופציה היותר יעילה, נקיה (גם מבחינת איכות הסביבה) ונוחה לתפעול, ומצד שני קמין העץ המודרני מספק גם את האותנטיות של האח המסורתי וגם כולל בתוכו עיצוביות ומודרניות.

  1. קמין גז – כיום ישנן טכנולוגיות מתקדמות וחכמות של מפוח אוויר לפיזור החום באופן שווה בכל הבית וחימום מהיר. כמו כן, קמיני גז מגיעים בשלל גדלים ועיצובים בהתאמה מלאה לכל צורך, מטרה או סגנון עיצובי. לחצו כאן למעבר לקולקציה שלנו.
  2. קמין עץ – מדובר בשיטה הוותיקה לחימום הבית והיא כוללת חטיבת בולי עצים או רכישת מוכנים. עם זאת, אין מדובר עוד בקמין “פועלים”, שכן ישנם עיצובים מאוד מיוחדים כמו למשל קמין מרכזי ואף קמין תלוי. לחצו כאן למעבר לקולקציה שלנו.

לסיכום 2 האפשרויות יספקו לכם מענה אופטימלי, כאשר מבין שתי האפשרויות, קמין עץ אולי יותר פופולרי ובעל ארומה מיוחדת, אולם קמין גז הרבה יותר נוח לתפעול ולא פעם ניתן להדליק אותו בלחיצת כפתור. עוד יתרון של קמין הגז הוא שמבחינת התקנה הוא אינו דורש את הארובה המסורתית אותה דורש קמין העץ ולכן ניתן לשלבו גם בדירות ונכסים אשר לא מאפשרים הוצאת ארובה ישירה.

איך ומתי קונים?

אם בחיסכון עסקינן, זה אכן חשוב להקפיד על פתרון חימום כמה שיותר חסכוני. עם זאת, יש גם לשאוף לחיסכון מקסימלי במעמד הרכישה. אם חפצה נפשכם בקמין הממוקם בלב ליבו של חלל האירוח או חדר השינה, כדאי שתבררו על האפשרות של רכישת קמינים במבצע.

אורטל קמינים מציעה מגוון גדול של קמיני גז ועצים במבצעים שווים שלא כדאי לפסוח עליהם. הקמינים מוצעים בשלל עיצובים מודרניים, מתקדמים טכנולוגית וחדשניים אשר מבטיחים את השימוש היעיל ביותר עבור חימום אפקטיבי וכמה שיותר חסכוני.

אנו מזמינים אתכם לשדרג את חוויית השימוש בקמין עם מבחר גדול של מבצעים משתלמים ושפע של אפשרויות לשלב את הקמין בכל עיצוב.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר