בלוג

קמין מושלם לחורף חם

כלב ליד קמין
  • ודאו שהסוללות בשלט תקינות
    אם אין תצוגה על השלט, כנראה שאין סוללות או שמדובר בסוללות ישנות שהגיע הזמן להחליף. הכניסו שלוש סוללות AAA או סוללת 9V (בדגמים ישנים), כוונו את השעה על פי ההוראות וודאו שהשלט מפעיל כראוי את הקמין.
  • קמין גז בנוי
    פתחו את פתח השירות ולאחר מכן ודאו שברז הגז פתוח: הברז צריך להיות במצב ישר (מקביל) עם הצינור, ולא סגור ב-90 מעלות. בנוסף, הוציאו את הסוללות הישנות מהרסיבר והחליפו לסוללות חדשות (4 סוללות AA).

(בתמונה פתח שירות)


(בתמונה רסיבר הנמצא בפתח השירות)

וודאו שברז הגז במצב פתוח. כמובן, אל תשכחו לוודא שבלון הגז מלא.


  • (בתמונה ברז גז במצב סגור)

    (בתמונה ברז גז במצב פתוח)
  • טיפול כללי לפני החורף
    בקמין חדש יש לטפל אחת לשנתיים. קמינים ישנים יותר בני 5 שנים זקוקים לטיפול מדי שנה. טיפול החורף נעשה על ידי טכנאי מוסמך מטעם אורטל קמינים, והוא כולל כמה שלבים:
  • בדיקת דליפות גז
  • ניקיון הזכוכיות וניקוי יסודי של הקמין
  • בדיקת רסיבר והחלפת סוללות במקרה הצורך
  • בדיקת דיזות הגז ובדיקה כללית לפעולה תקינה

כמה דברים חשובים שכדאי לדעת:

הקמין לא נדלק בפעם הראשונה?
אל דאגה. בהדלקה הראשונה בתחילת העונה, לוקח זמן עד שהגז מגיע למערכת וייתכן שהקמין יידלק רק אחרי 10-15 ניסיונות. עדיין לא הצלחתם? חייגו לאורטל קמינים והזמינו טכנאי.

ריחות לוואי ודליפת גז
כשהקמין חדש, הפעילו אותו למשך 4 שעות עם חלונות פתוחים כדי לנדף ריחות לא נעימים. אם במהלך הפעלת הקמין אתם חשים בריח של גז, סגרו מיד את הברז. אם הריח ממשיך – סגרו את הבלונים והזמינו טכנאי גז מורשה. מריחים גז רק כשהברז של הקמין פתוח? חייגו לאורטל והזמינו טכנאי.

זכוכית
לעיתים מופיע פיח על גבי הזכוכית, או שהזכוכית עצמה מקבלת גוון לבן. אל דאגה: מדובר בתופעה שכיחה הנמשכת כ-30-40 שעות עבודה בשנה הראשונה. הגוון הלבן ייעלם לאחר ניקוי יסודי של מתקין מורשה.

מה כוללת האחריות?
במעמד רכישת הקמין מקבלים שנת אחריות אחת על מנגנון האלקטרוניקה והחשמל (ברז גז, רסיבר ומפוח).
שימו לב: האחריות חלה מיום שהקמין הותקן. גיליתם תקלה? מגיע לכם שירות חינם מהטכנאי שהתקין את הקמין.

עוד מהבלוג

כשזה מגיע ליצירת אווירה נעימה וחום משלים בבית, קמין הוא הבחירה האולטימטיבית. עם התקדמות הטכנולוגיה, לבעלי בתים יש כעת בחירה בין קמיני גז מסורתיים ובין קמינים חשמליים מודרניים. כל אפשרות מציעה מערך יתרונות ושיקולים משלה, מה שהופך את הבחירה בין 2 האפשרויות לעניין של העדפה אישית ופרקטיות. בעמוד זה נעמיק...
בתחום הנוחות והאווירה הביתית, מעט דברים מעוררים את הקסם הנעים של קמין. עם זאת, קמין עצים או גז מסורתיים מגיעים עם סט משלהם של אתגרים ומגבלות. לעומתם, קמין חשמלי מהווה פתרון מודרני שלא רק מציע חמימות ואווירה, אלא גם מביא עמו שלל יתרונות נוספים לשולחן. בואו נעמיק ביתרונות שהופכים קמינים...
קמין הוא אחד מהפריטים הכי יפים שאפשר לשלב בכל סוג של עיצוב. בין אם אתם מעצבים את הבית, העסק או את החנות שלכם – הקמין יכול להוסיף לה המון בנראות הויזואלית שלה, ולתת לה נפח הרבה יותר אינטימי, חם ומשפחתי. אם אתם רוצים להקים לעצמכם חנות משולבת קמין יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון, משום שמדובר על פריט שמצד אחד הוא מאוד יפה ומוסיף, אבל מצ...
שתפו מאמר